2012. október 30., kedd

November 21-én jelenik meg a Sherlock 1. évad DVD-n

A Mirax kiadó jóvoltából november 21-én jelent meg a BBC Sherlock sorozatának első évada hazánkban DVD-n.
Nagyon örülök a jó hírnek, hiszen a sorozat mindkét évadának mindhárom része szenzációsan jóra sikeredett. Többször írtam már a blogon a sorozatról és elemeztem ki egyes részeket. Magam is meglepődtem azon, hogy a készítők mennyire odatették magukat, és mennyire jól ötvözték a klasszikus elemeket a modern világgal. Látatlanban ugyan tartottam a sorozattól, de hamar levett a lábamról a hangulata, és persze a főszereplők is. Alig várom már a november 21-et, hogy végre kezemben tarthassam az első évad DVD-jét.

 A 3 lemezes kiadvány kiszerelése egyszerű, de úgy tűnik, igényes lesz. Egy tokban lesz a 3 vékony tokos lemez, tehát mindhárom rész (A rózsaszín rejtély, A vak bankár, A nagy játszma) külön lemezen kap helyet. A lemezeken DD2.0-ás magyar és DD5.0-ás angol hang lesz, valamint magyar és angol felirat. Így szinkronnal, és eredeti nyelven is élvezhetjük majd a filmeket. A kiadvány várható ára 3190 Ft.

Remélem a kiadó folytatja a megkezdett jó szokás, és hamarosan örülhetünk a második évadnak is! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése